carinag.blogg.se

GODMORGON BLÅSIGA ONSDAG!!

Idag är det tröttigt. Hatar att inte kunna sova när jag känner hur trött jag faktiskt är.
När jag vaknade klockan 5 i morse, för kanske tionde gången, bestämde jag mig för att gå upp istället för att bara ligga och vrida och vända mig. Men när jag väl lagat kaffe och slagit på datorn, blev jag supertrött. Så efter kaffet var jag tvungen att lägga mig en stund igen. Och visst somnade jag, en hel timme. :) Känner mig nästan som lilla Alexander med sina powernaps. hahaha

Idag är det blåsväder, tur att man inte bestämt något speciellt. Fast det säger jag alltid på morgonen. Planerna brukar ha en farlig förmåga att ändra sig under dagen, så vi får se vad som sker.
Blåsigt var det i alla fall inte hos Teddy igårkväll. Vi hade en riktigt trevlig stund, trots Prince (katten) tjuriga blick på mig. När vi sent på kvällen gick ut för att ta oss till Statoil, skulle man nästan kunna tro att vi hamnat på någon gågata i utlandet. Det var mörkt och fullt med mysig belysning, helt vindstilla och ljummet i luften. Snacka om härlig sommarkänsla. :) 

Nu skall jag dricka lite mer kaffe och se om jag inte kan få ögonen att öppna sig.
Ha en härlig dag och var rädda om varandra där ute.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: