carinag.blogg.se

GODKVÄLL OCH GODMORGON!!

Så sent det blev igår, vi var inte hemma förrän mitt i natten. Men vi hade en riktigt trevlig kväll hemma hos Dennis och Dessi, med kaffe och massor med kakor. Och ja, finns det bara kakor, så trivs jag ju som fisken i vattnet. hahaha
Nackdelen är att vi inte fick i oss någon ordentlig mat igår, eftersom vi kom hem så sent. Vi hade egentligen planerat att göra en god räksallad och hade förberett allting för det. Men inte orkade vi slutföra det mitt i natten. Så det får väl bli dagens mat istället. :) :) 

Nu sitter jag i alla fall här med lika grusiga ögon som alltid. Skall försöka få i mig kaffe och morna mig.
Eftersom jag nu vaknade så här sent, slog upp ögonen 9, så var jag så klart inte ensam härre på täppan. :) Beatrice ligger som bäst i sin säng och kollar på film just nu.

Nu skall jag i alla fall fortsätta med mitt morgonkaffe, innan dagen tar vid ordentligt.
Ha en härlig morgon och förmiddag, och var rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: