carinag.blogg.se

GÅRDAGEN I BILDER!!

Vaknade av telefonen i morse. Det var ljust ute och solsken, så jag trodde att klockan var någonstans runt 8. Jag gick upp, lagade kaffe, slog på datorn och satte mig med mitt morgonkaffe.
Nu tittar jag på klockan, som visar på kvart i 6. Jippi, inte alls konstigt att jag har fullt med grus i ögonen. :) Jag får väl dricka mitt kaffe och sen gå och vila mig en stund igen. ;) 

Igår hade jag barnen här på middagsbesök. Det blev korvstroganoff och ris som Dessi fixade till, gott gott. Lilla charmtrollet låg och sussade gott hela tiden de var här, så det blev inte något mys där inte. Lilla godingen.

Nu skall jag dricka mitt kaffe och knalla in i sängen en stund till, det vill säga om jag fortfarande är trött när jag är klar. Fast känner man mig så förstår man att jag antagligen är ännu tröttare, så det blir säkert inga problem med att slumra till lite. :) :) 

Här kommer i alla fall lite bilder från dagen igår.

 
Och plötsligt under vår promenad i stan fick Teddy problem med näsan. Det var bara för oss att ta en paus på en parkbänk så Teddy kunde få bukt med problemet, innan vi fortsatte genom stan mot en buss som kunde ta oss till Dennis och Dessi, där vi skulle ta oss en fika.




Molly var också fikasugen ......



Fika hinner man ju alltid med. Så när vi varit hos Dennis och Dessi, blev det naturligtvis ytterligare fikapaus hos Pia, innan vi åkte iväg för att handla middagsmaten.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: