carinag.blogg.se

FRUKOSTTIME!!

Oj, vad det tar lång tid innan mina ögon vill öppna sig. Jag sitter fortfarande och bara stirrar på dataskärmen, utan att få för mig att göra något. Och då är jag riktigt trött, ser nästan inget. Om inget annat så märks det nu att man inte är 20 längre. Gamla tanter skall inte vara vakna hela nätterna igenom. hahaha

Vår lyxiga frukost idag var väldigt, väldigt hälsosam. Eller vad tycker ni? Undrar hur länge vi kan köra på att vi har semester. :) :) :) Kände efter mitt morgonkaffe att nu hade det ju blivit alldeles för mycket kaffe och magen började bubbla lite oroväckande. Så jag var tvungen att ta en kopp choklad istället. Och jag som trodde att jag hade en plåtmage, men tji fick jag. hahaha

Nu skall jag snart följa med Beatrice till tvättstugan. Kanske jag kan bli lite piggare när jag kommer ut i luften.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: