carinag.blogg.se

FOTOBESTÄLLNINGEN KLAR!!

Då var jag äntligen klar med fotobeställningen. Har nu skickat efter ett antal förstoringar på Affe. Det var riktigt jobbigt att gå igenom alla bilder, finns många minnen. Samtidigt var det roligt. Jag mindes ju så klart alla tillfällen när jag väl såg bilderna. :) 
Håller just nu på att gå igenom lite fler högar för att se om jag kan dra nytta av ett antal bilder. Affe tyckte alltid vi hade alldeles för mycket foton, vi hade bilder överallt, på alla hyllor, och det var lite jobbigt varje gång man skulle damma. :) :) :) Nu är jag glad att jag faktiskt var så flitig som jag var med kameran. Det är nu vi verkligen behöver ta fram och minnas allt det goda, hur ont det än gör för tillfället.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carola
skriven :

Så unga ni var på det understa kortet, minns det som det var igår :-)

Svar: Ja, det var en härlig tid.
Carina G.

2 Bittis
skriven :

Ojjjjjj nu ser jag vem Dina Barn är lika .. Pappa upp i dagen, ju .. !!!!!!!

Svar: Hahaha. Jo, de är jättelika honom. :)
Carina G.