carinag.blogg.se

FÖRSÖKER BESTÄLLA FÖRSTORING!!

Börjar man bli senil när man pratar med sig själv? Hmmm, tror jag är på väg åt det hållet. :) Idag har jag varit helt solo den mesta tiden. Och då kom jag plötsligt på mig själv med att gå omkring och prata högt. Tur att ingen av barnen kom just då. De hade ju kunnat tro att jag gömde någon i garderoben. hahaha

Jag har i alla fall försökt få till en beställning på foton. Men det är tusan svårare än jag trodde. Kanske inte själva beställningen. Men bilderna får ju inte vara för små eller för lågupplösta, då går det tydligen inte att beställa. Dessutom kan det ju inte vara för dålig kvalité heller, när det skall vara en förstoring. Så antingen var det fel på kvalité, storlek, eller ingen bra vinkel. Jag är alltså lika rådvill nu som jag var från början. :( 
Helst vill jag inte ta en alltför gammal bild. Men hittar jag ingen så har jag väl kanske inget val. Bilden måste ju beställas idag så det inte blir för tight med tiden.
Ja, ja, jag får väl fortsätta att gå igenom alla bilder. Då har jag åtminstone sysselsättning.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: