carinag.blogg.se

FAMILJEDAG DELUXE!!

Är det nu man får lov att gnälla över hur varmt det är? Jag vet, vi har ju fler kalla månader än varma, så vi borde vara tacksamma och glada när vi väl har varmt. Men just nu bara rinner svetten och ALLA fönster i hela lägenheten är öppna.

Men vi får i alla fall riktig umgängesdag med middag som extra tillbehör. :) :) 
Dennis den stackaren får stå i ett varmt kök. Själv tror jag inte jag skulle klara av att vara i närheten av något varmt kök idag.

Alexander har i alla fall haft det hur kul som helst. Och vad värre är, jag tror inte han gillar svart. hahaha
Först tyckte han att farmor hade urtråkiga svarta byxor på sig, så han tog sig friheten och stänka ner de lite. Ja, bättre blev det ju, nu blev det blått istället för svart. Och som om det inte skulle vara nog, så kommer mamma också in med en svart klänning. Alltså, denna svarta färg funkar ju inte alls, så det blev lite skvätt där också. hahaha
Vi kanske inte tyckte det var kul, men Alexander mådde som fisken i vattnet. :) :) 

Nu är det i alla fall snart mat, jag börjar bli huuuungrig.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: