carinag.blogg.se

DET ÄR BARA JAG SOM SÄGER GODMORGON!!

Godmorgon på er.

Jag har morgonmys här hemma nu. Det är bara jag, datorn och mitt KAFFE. Så lugnt och stilla, älskar det.

Idag blir det en hemmadag med städning och balkonghäng. Aldrig i livet att jag orkar rusa runt en dag till. ;) 
Igår fick jag ju uträttat det mesta som jag bestämt mig för. Och även om jag har en del kvar på min lista, så orkar jag inte flacka runt i affärer mer den här veckan. Måste ju andas lite också . :) 

Men nu fortsätter jag i alla fall med min morgonrutin och bjussar samtidigt på lite bilder från gårdagen.

Ha en bra dag alla, och var rädda om er.



Jag kan ju faktiskt köra bil. :) :) Första bilturen med mig bakom ratten på ett år. Snacka om koncentration. hahaha
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: