carinag.blogg.se

BILDER FRÅN GÅRDAGEN!!

Igår, när vi var iväg i olika affärer och sprang rundor, hade jag som vanligt min kamera med mig. Jag kan ju så klart inte leva utan den, min nya kärlek. hahaha
Men vet ni vad jag är sämre på? Att sätta in chipet i kameran innan jag går hemifrån. :) :) När jag lägger in bilder på bloggen tar jag de direkt från chipet, och sen är jag fruktansvärt dålig på att sätta in det i kameran efteråt.
Teddy skrattar alltid så gott när jag suckar och förstår direkt vad som hänt hahaha. Så ni förstår att detta händer ganska ofta.

Och naturligtvis när vi stod utanför Eko och jag skulle fotografera, upptäckte jag att chipet inte fanns där. Ja, det blev till att använda mobilen istället.
Eftersom jag inte brukar fotografera med mobilen, tänkte jag inte på att lägga upp bilderna här sen. Men ja, här kommer de i alla fall.



Beatrice nya skor. Det blev lite skoskav i de, som hon ofta får i nya skor. Beatrice, den stackaren, gick och haltade ganska mycket mot slutet. Nu är hon helt röd på lilltån. Vi får hoppas att det går över snabbt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: