carinag.blogg.se

BEATRICE ÄR UTTRÅKAD!!

Klar med dagen arbete. Lite svårt att fokusera eftersom jag har en flåsande dotter i nacken. :) :)
Det är alltså en uttråkad Beatrice som sitter och väntar på att något skall hända. Det var ju inte alls kul att sitta och kolla in mamma som bara håller på med datan.
Okej, jag får väl ge mig nu då. :) :)
Jag hann dock med en hel del. Det blev inte så mycket jobbsök, bara ett par. Men med det så kommer det alltid en massa mail också, som skall sorteras in rätt och strykas på olika listor m.m. Så det blev en hel del runt omkring. 

Men nu blir det kvalitetstid med Beatrice. Var vi hamnar har jag ingen aning om.
Men nu sticker vi i alla fall hemifrån, så Beatrice slipper sina myror i brallan. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: