carinag.blogg.se

VI HADE MYS I KÖKET!!

Det blev två timmars siesta, och jag kan garantera att det var såååå skönt. Nu är jag piggheten själv.

Vi tänkte först ta oss en tur till kyrkogården idag. Men eftersom Molly är lite dålig i magen här hemma, så var det bättre att Dessi håller sig i närheten om hon behöver springa ut. Så vi struntar i det. Istället tänkte jag ta och vara dubbelt flitig med jobbsökningarna idag. Om jag nu får iväg tillräckligt många, så tänkte jag hålla helg sedan, det är ju trots att Fredag i morgon. :) :) 

Först hade vi lite mys i köket. Och ja ni ser ju själv. Inte behöver man köpa dyra leksaker till Alexander inte. Sträck fram en fot och han blir helnöjd. hahaha
Charmtrollet fullkomligt ÄLSKAR alla fötter. :) 

Nu ... en kort fikapaus med Dessi på balkongen och sen ... jobbsök.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: