carinag.blogg.se

SKIP BO FÖR HELA SLANTEN!!

Spelkväll de luxe ... japp, det har vi haft här hemma. Efter middagen åkte Skip Bo åter fram.
Teddy och Pernilla kom också upp en sväng och då skulle så klart Teddy visa vem som "ägde" i Skip Bo. Alltså, det är ju visserligen min son. Men givetvis fick han spö. hahaha
Skojar bara. Vi har haft en riktigt mysig familjekväll. Men det är ju så typiskt, nu var det Dennis som avvek. Tror jag tvingat honom att spela spel alltför ofta i yngre ålder så han tröttnat. :) :) 

I morgon. Ja, då blir det full fart här hemma igen. Då blir det verkligen förberedelser inför julafton. Mat och allt skall klaffa. Det mesta sköts av Dennis och Dessi. Men givetvis finns jag tillhands och hjälper till där det behövs. Och ja, nu är det snart bara en dag kvar tills tomten hälsar på...

Nu kryper jag till kojs. Godnatt på er alla och ha nu en riktigt god natts sömn.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: