carinag.blogg.se

REDO FÖR DAGEN!!

Japp, då är jag redo och "nästan" vaken. Så nu kan vi sticka till stallet när som helst. Det känns ganska skönt ute. Men vem vet, när jag väl sitter i ridhuset kanske både tår och fingrar börjar frysa till is. Så jag tänkte att jag uppdaterar väl en snabb runda här innan jag ger mig iväg ...... OM mina fingrar inte skulle klara av mobilen. hahaha

Och nu när jag borstade igenom mitt hår upptäckte jag att mitt nya torrshampo som jag köpt inte alls var så bra som det tidigare har varit. Det kändes som om håret var ett enda stort svintopaket, strävt och obehagligt.
Så det blir till att tvätta om håret när jag kommer hem igen, och jag som tänkte fuska idag ;). Men det gick inte.

Nåja nu ger vi oss snart iväg. På med halsduk och vantar. BRRRR

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: