carinag.blogg.se

PIGG TROTS ALLA VAKNA TIMMAR!!

Jag är ovanligt pigg fortfarande för att ha vaknat långt innan tuppen idag och faktiskt varit vaken hela långa dagen. Jag tror helt klart att kroppen förblir piggare när man är harmonisk och lugn. Så nu sitter jag här och tänkte ta lite "nattakaffe".

I morgon var det egentligen meningen jag skulle sticka till Ikea, hörde att forna jobbarkompisar skulle dit och fika. Men typiskt nog kommer jag antagligen inte att hinna med det. Jag brukar annars vara en stor tidsoptimist. Men jag känner redan nu att det blir riktigt tight med tiden. Men aja, det kommer fler månader, jag får vara med på nästa istället. För i morgon dyker papsen upp. Vi träffas alldeles för sällan, så naturligtvis prioriterar jag det.

Nu blir det kaffe på balkongen.
Hoppas ni får sova gott och vakna pigga och utvilade i morgon.

Godnatt alla.

Jag avslutar detta inlägg med en bild på två av mina favoriter. Så här kan det se ut när faster skall natta sin brorson. Härlig syn. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: