carinag.blogg.se

PAUS I JOBBSÖKANDET!!

Då har jag satt igång på allvar med mitt jobbsök igen. Det har varit lite si och så. Jag har verkligen försökt att uppdatera och söka trots mina timmar på PJ-foto. Men det blir ändå inte riktigt som det skall, när man är borta så många timmar per dag. Nu måste jag bruka allvar med den biten.
Idag när jag gick in som vanligt och skulle kolla vilka jobb som fanns att söka, upptäckte jag att en del sidor var utbytta och man skulle göra nya profiler så att man får mail om nya jobb. Det har jag så klart missat. Datumet för det nya började 1:a December så det är kanske inte så konstigt. Jag har hann ju aldrig kika in där igår, i och med att jag var iväg och AF tog ju lite tid, både på telefon och personligt möte.
Så idag får jag börja med att lägga alla profiler rätt. Det lär ju ta sin lilla tid.

Lilleman var väldigt nyfiken på vad farmor sysslade med, så ja han fick också vara med och söka lite jobb. Om inget annat så kanske han har snitsen inne tills det är dax för honom. hahaha

Nu blir det en liten paus, en kopp kaffe och en HEL CIGARETT. :) Alexander brukar tycka det är trams med cigaretter, så han brukar ofta vilja ha lite social tid precis när det vankas ett balkongbesök, hihi. Men NU tänker jag njuta av det.
Det blir MYYYS på balkongen. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: