carinag.blogg.se

NY STORM PÅ VÄG!!

Det blev en lååång dusch i morse för att vakna till liv. Jag var inte riktigt vaken när jag satte mig att titta på TV. Nu vaknade jag dock ganska hastigt när de började prata om stormen Sven som skall dra in över Sverige ... och Dennis som är i Helsingborg hela dagen. De pratade om att stänga tåg och ja, Dennis åker ju tåg hem just vid den tiden de pratar om. 
Ja, ja, nu är det morgon. Så vi får väl hoppas att det kanske inte är så farligt så att han kommer hem som han skall.

Nu  blir det kläder som skall på och lite mer kaffe så att oron dämpas. Typiskt mig att oroa mig för saker som inte ens har hänt än. :) :) 

Ha en fantastisk dag och var rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jonas
skriven :

Det är bara Rååbanan Helsingborg-teckomatorp-Malmö som stängs kl 15:00.
Helsingborg-Landskrona-Malmö kommer att vara öppen, dock med hastighetsrestriktioner.

Svar: Tack för info. Jag var in och läste det nu. Det känns skönt att veta att det åtminstone går tåg i em.
Carina G.