carinag.blogg.se

NU SKYDDAR JAG MINA ÖRON!!

Krångel med mobilbloggen. Ja nu var det ju ganska längesen det hände, så jag får väl ta det med ro idag. Jag har i alla fall inte lyckats blogga när vi varit ute med Beatrice.
Hon ville ju ha ett litet smakråd när det gällde hennes sista julklapp. Så vi var och fixade det direkt efter ridningen. Japp, nu är hon också klar och nu får jultomten komma när som helst. Vi vill ju ÖPPNA PAKET. hahaha

Och när vi var ute passade jag samtidigt på att köpa mig själv en mössa, hur nördigt det än må se ut. Jag har ju faktiskt aldrig ägt en mössa i vuxen ålder. Jag är mer en sjalperson. Men de håller ju inte riktigt måttet när det väl blåser ute. Så nu får det bli mössa framöver som håller öronen skyddade. :) :) 
Yeeeii......

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: