carinag.blogg.se

NATTENS HÄNDELSE!!

När morgonen började gry, sådär vid 4-5 något, ja då somnade jag om för säkert fjärde gången den här natten och sov som en stock fram till 8.
En av gångerna när jag vaknade var jag så himla pigg att jag satte mig vid datorn. Plötsligt tycker jag mig höra Dessis fötter komma gåendes i köket, jag hör hur hon tar på sig jackan och sen öppnar balkongdörren. Jag tänkte ju så klart att "men då gör jag henne sällskap ut på balkongen för en nattcigarett". Så jag knallar ut i köket. Döm om min förvåning när jag inte ser någon Dessi där ute. Det var kolsvart i köket, balkongdörren var låst och ja, alla ligger givetvis och sover. Alltså, visst kan man inbilla sig att man hör steg. Men jag lovar ...... jag hörde riktigt hur balkongdörren öppnade sig.

Nåja, nu är jag utvilad, känner mig riktigt pigg. Tror att det kanske blir julgranshandling idag och det ser jag fram emot. Det var ju ett antal år sedan jag själv hade gran. Och det skall bli så kul att se Alexanders min när den står i rummet, fullt påklädd med ljusen skimrandes. :) :) 

Men nu blir det först lite morgonkaffe och egentid vid datorn.

Ha en bra dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: