carinag.blogg.se

MINA JULKLAPPAR!!

Ibland sker saker helt oväntat. Jag borde egentligen inte bli förvånad. Men när mina barn sätter den sidan till så vet de PRECIS vad de skall ge mig, vad jag helst vill ha. De är bara för gulliga.

En av mina absoluta favoritaffärer är IKEA. Jag älskar att gå där och strosa, plocka till mig lite varor och ta en fika. Så därför har det blivit lite av en tradition att jag får presentkort dit av mamma och Kalle, både när jag fyller år och i julklapp. Och detta året hade jag bland annat sett ut en urtjusig spegel som jag ville ha hängande bredvid väggklockan i hallen, de skulle matcha varandra perfekt. Visst, den tänkte jag ju köpa när jag fått mitt presentkort. Döm om min förvåning när jag öppnade paketet från Dennis och Dessi ...... min älskade spegel låg där i. :) 
Känner Teddy mig eller? Japp, nu är nyårsafton räddad. hahaha
Och så klart hade även Teddys gulliga flickvän skickat en julklapp. Faktum är att dessa grytlappar är hemmavirkade av Pernillas mamma. Jättesöta är de.
Men den största överraskningen kom nog från Beatrice, som både hade köpt en mjukglassmaskin OCH en äggkokare. Hon har alltså snappat upp när jag bara helt allmänt nämnt att jag skulle velat ha det. Hon är bara för go den tjejen.

Och vet ni vad det bästa är? Nu när jag fått det jag velat ha så har jag fortfarande pengar att handla för på IKEA. :) :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carola
skriven :

Fina julklappar 😁 Du måste berätta vad du tycker om mjukglass maskinen när du använt den, har själv funderat på att köpa en sån.

Svar: Japp, skall jag göra. :)
Carina G.