carinag.blogg.se

MAN NÄSTAN FÖRFRYSER!!

Sååå kallt det är ute nu. Har precis varit på kyrkogården och jag har absolut ingen känsel i mina tår. Ändå hade jag både strumpor, raggsockar och vinterkängor på mig.
Fy för om det är lika kallt i morgon när vi skall till stallet. Jag kommer ju att förfrysa tårna innan vi ens kommit dit. :( 

Det är lite svårt att göra vid till Affe vid den här årstiden. Men Teddy gjorde ändå så gott han kunde. Så det blev lite nya ljus och någon lykta till som pryder där. Vi fick i alla fall någorlunda fint där.
Jag längtar till sommaren när man verkligen kan göra något på kyrkogården och kan ta det lugnt där utan stress. För som det är nu är det så kallt att man bara vill därifrån när man väl kommit dit. Det blir inte till något.

Nu skall jag värma mig med en kopp kaffe latte. Känner mig fortfarande frusen om både tår och fingrar, så jag hoppas den där latten verkligen värmer bra.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: