carinag.blogg.se

KLAR MED DATORN!!

Jag har suttit och arbetat riktigt flitigt med mina mail, mina matchningsprofiler och jobbsök. Det känns riktigt bra att vara igång igen. Tyckte det gick lite trögt i morse, men nu så ......
Jag har ju visserligen inte fått sökt mer än ett par jobb idag. Men det har tagit lite tid att få till de nya profilerna, och än är jag inte klar. Men som sagt ... Rom byggdes inte på en dag. Så jag fortsätter väl i morgon. :) 
Till slut började det nästan snurra runt i huvudet av allt jag höll på med. Så jag lade av och koncentrerade mig istället på lite jobb med bloggen min ... ganska mycket roligare faktiskt. hahaha

Nu är jag både trött och klar med datorn för ett tag. Så jag tar mitt pick och pack och sticker ut ett slag. Varför inte en tur till affären och ser om jag hittar något kul ... har ju lite julklappar kvar att införskaffa. Jag vet visserligen precis vad jag skall köpa. Men jag kan alltid se om jag hittar de på annat håll än mitt inne i city ... eller kanske något ÄNNU BÄTTRE. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: