carinag.blogg.se

JULFÖRBEREDELSER!!

Sååå trögt det går. Alltså, sömnad har ju aldrig varit min grej precis. Färdiga tavlor, där jag bara följt mönster och sytt korsstygn, det är väl ungefär vad jag klarat av tidigare. Men det gick inte så bra att sy på det sättet på just detta materialet, så det fick bli långsöm. Och det har jag ingen som helst vana från. Så det har blivit lite si och så med rakheten hahaha. Men jag har åtminstone fått ihop 3 strumpor nu, återstår bara 3.

Och inte nog med det. Samtidigt håller jag på att förbereda lite annat inför jul. Ja, mer kan jag så klart inte säga. Jag har stooora ögon inne på bloggen, så vi håller det hemligt än så länge. :) Men jag kan säga så här, jag behövde lite kaffemuggar med lock för att slutföra. hihi

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: