carinag.blogg.se

HITTILLS DENNA DAG!!

Det blev en halv familjefrukost idag. Fick ju inte tag i Teddy, tror jag försökte ringa 10 gånger. Snacka om att sova hårt alltså. hahaha
Och som vanligt blev det julkalendern direkt efter frukosten. Sista avsnittet, så det kunde man ju inte missa. Skall jag vara uppriktig så har jag vissa mornar inte orkat gå upp till kalendern utan tittat på kvällen via datorn istället. Men idag kände jag att jag ville spendera den där lilla extra tiden med Beatrice, som åker på semester med mormor och Kalle tidigt i morgon bitti.

Just nu har jag låst in mig i sovrummet ett tag. Känner att jag behöver andas ut för mig själv en stund. Den där julfriden som alltid finns hos mig vill inte riktigt infinna sig. Och istället för att gå omkring och snäsa åt folk så håller jag mig undan. Det blir bäst så. Är ganska säker på att friden även landar hos mig om ett litet tag. Skall bara vänja mig vid att det är julafton först. :) :) 

Och på tal om julafton och julklappar. Det är ju Alexanders första jul. Och precis som jag och Affe gjorde när våra barn var små, så lät även Dennis och Dessi lilla Alexander få öppna sin första julklapp i morse. Det var julkläderna han skulle ha på sig idag. Sååå fina kläder, han ser ut som en riktig prins ... 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: