carinag.blogg.se

HEMMA IGEN!!

Så trött jag blev nu när jag kom hem och äntligen fick sätta mig ner. Det är både kallt, blåsigt och rått ute, så det blir lite som en träning när man är ute och går. hahaha

Nu blev det en härlig kaffe latte och en skön stund framför datorn. Och vissa av oss är ju flitiga och packar klappar direkt de är handlade. Ja, själv har jag inte slagit in en enda, förutom den stackaren som affärsbiträdet slog in till mig härom dagen. :) :) 
Nej, jag tänkte faktiskt vänta tills allt är inhandlat, förhoppningsvis blir det i morgon. Då tar jag fram stora artilleriet med inslagsverktyg ......

Det var ju meningen att jag skulle till PJ idag och hämta foton och hälsa på lite. Men jag var tvungen att göra ett par ärenden och plötsligt var klockan så mycket att det kändes som om jag inte skulle hinna. Får försöka hinna med det i morgon mellan mina möten och träffar. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: