carinag.blogg.se

HÅLLIT KOLL PÅ SVEN!!

Vi har försökt hålla koll på stormen, bussförbindelser och tågen här hemma ikväll. Både Dennis, Dessi och Beatrice skall ju iväg till jobb och skola i morgon. Så det vill till att vi kollar så att bussar och tåg verkligen går som de skall i morgon bitti. Jag kände mig faktiskt tveksam tidigare ikväll. Men nu verkar det som om den skulle bedarra något, i alla fall om man får tro SMHI. Så förhoppningsvis kommer folket att kunna ge sig iväg som vanligt i morgon.
Det gjorde att jag inte varit så effektiv med julklappsinslagningen, har bara fått inslaget två paket. Men ja, ja, det kommer ju en dag i morgon också. :) :)

Jag tänker inte göra så väldigt mycket mer ikväll. Lite kaffe, mys framför TV'n kanske och sen försöka komma till ro inför natten.
Jag hoppas ni har haft en skön kväll trots stormar och att ni varit kloka nog att hålla er inomhus. Nej, den där Sven är inget att leka med. :) 

Nu säger jag godnatt och sov så gott.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: