carinag.blogg.se

FULL RULLE HÄR HEMMA!!

Var energin kom från har jag ingen aning om, men jag fick så stor energikick att jag fortsatte när jag väl börjat i morse. Okej, mycket kvar ... men det går i alla fall åt rätt håll.
Man skulle ju kunna tycka att ett litet rum skulle krävas lite i "underhåll". Men icke då, mitt lilla rum kräver MYCKET städning. :) :) 
Men nu när jag äntligen fått min rullvagn så kändes det väldigt mycket enklare att städa och få undan allt som bara låg kastat i en hörna i rummet. 

Men nu blir det kaffe igen. Dennis har bakat tårta för fullt i köket och det ser sååå gott ut. Skulle gärna tagit en liten smakbit, men får väl antagligen vänta tills det riktiga födelsedagskalaset börjar. LÄNGTAR.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: