carinag.blogg.se

FÖRSTA ADVENT!!

DECEMBER ... och första advent idag. Var tog tiden vägen?
Jag älskar den här tiden på året då man får tända ljus. Jag brukar ju förvisso ofta tända ljus ändå. Så fort det börjar mörkna tidigt på kvällarna så är det så mysigt att tända lite ljus. Men det är ändå lite speciellt nu när man har adventljusen framme och datumljuset som brinner. Ja, jag älskar verkligen December och julen ... om det bara inte hade varit så kallt hahaha. Och så naturligtvis adventskalendern, som vi nästan aldrig missar. Ja, jag försöker hålla alla traditionerna vid liv här hemma. Så kvart i nio bänkar jag mig framför TV'n med Beatrice och tittar på det allra första avsnittet. :) :) 

MEN ... nu blir det först morgonkaffe ... som vanligt. Måste piggna till lite mer. Har varit uppe alldeles för tidigt för att vara Söndag. Men men, så blir det ibland.

Jag hoppas i alla fall ni får en fantastisk Söndag och första advent. Tänd ett ljus och njut denna försa December.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: