carinag.blogg.se

FASTNADE FRAMFÖR TV'N!!

Är det något jag har lätt för så är det att somna framför TV'n, därför slår jag alltid igång TV'n när jag lägger mig på kvällarna och ställer den på timer. Det är inte många TV-program som får mig att hålla mig vaken. :) 
Men naturligtvis var det inte en sådan kväll igår. Nejdå, jag slog igång TV'n och upptäckte att "Stolthet och fördom" nästan precis hade börjat. Typiskt, det är en av storfavoriterna här hemma. Den slutade inte förrän 23.30 och jag var klarvaken HELA filmen. :) 

I morse när jag vaknade var jag inte alls lika klarvaken. Jag var vråltrött men kunde ändå inte somna om. Jag förstår inte varför man måste vakna så tidigt som halv 5 när man inte behöver. Ja, ja, jag får väl dricka en kopp kaffe och se om jag kan sova en timme till sen.
Idag tänkte jag ha lite julbak. Och jag kan ju inte stå och baka med stängda ögon, så det vill till att jag är någorlunda pigg då.

Jag hoppas ni får en bra Lördag, och glöm inte att vara rädda om er där ute.

GODMORGON

Trött som bara den ......
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: