carinag.blogg.se

EFTER MATEN!!

Vi hade väldigt stor tur när vi var ner till tvättstugan och skulle hämta upp sista omgången kläder ... hissen fungerade igen. Sååå skönt att slippa dra upp tvättkorgen 6 våningar. :) :) 
Strax innan vi kom hem och upptäckte att hissen var ur funktion så var jag, Beatrice och Dessi en sväng till affären. Kan ni tänka er oss om hissen inte skulle fungerat när vi kom därifrån? Det hade ju absolut inte gått att dra upp barnvagnen så många trappor. Kom att tänka på det när hissen sen fungerade igen. Den hissen är alltså sönder mer än vad den fungerar, och ändå gör de service på den titt som tätt. :( 
Ja, nu fungerar den i alla fall igen.

Dock kändes det lite drygt att middagen blev så jättesen ikväll. Men innan tvätten var klar och middagen stod på spisen så var det riktigt sent kändes det som. Men nu har vi åtminstone fått mat i oss, och jag har äntligen slagit mig ner framför TV'n med en god kopp kaffe.
Och eftersom kärleken checkade ut härifrån för väldigt längesen, så fick jag istället kolla in "kärleken checkar in" på TV 3, som började 21.00. hahaha

Nu säger jag godnatt till alla där ute. Hoppas ni har haft en bra dag, vet att jag har haft det trots att den varit ganska dryg och lång.
Sov så gott och dröm sött. :) 

Det fick bli en enkel middag ikväll ...... 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: