carinag.blogg.se

DET HAR VARIT EN LUGN KVÄLL!!

Alltså, i slutet av December och jag sitter här och svettas som en gris. Det är riktigt obehagligt så det har blivit många balkongbesök ikväll för att svalka av mig. :) 

Just nu sitter jag och sappar mellan Harry Potter på femman och Vad kvinnor vill ha på TV11. Idag har det varit riktigt bra filmer, synd bara att nästan alla filmer har överlappat varandra, så det har blivit mycket sappande kan jag tala om hahaha. Tur att jag sett de flesta av de.

Det har i alla fall varit en lugn och skön dag, med mycket vila och så klart mycket TV-tittande. Nu känner jag mig så där harmonisk så jag tror jag lägger mig innan kroppen kommer på andra tankar. :) :) 

Hoppas ni har haft en bra dag och att ni fortsätter så kvällen ut.
Godnatt och sov så gott.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: