carinag.blogg.se

DET ÄR DESSIS DAG!!

Idag är det ingen vanlig da´, för ida´ är det Dessis födelseda´. Japp, det är ingen hejd på firanden här hemma denna månad. Så idag blir det tårta och ännu en dag med paketöppning. :) :) 

Det absolut optimala när man lär känna sin svärdotter eller svärson är att man lär känna de INNAN de flyttar samman och bildar familj. Men inte jag inte. Jag lärde känna Dessi när hon väntade Alexander, tror hon var i sjätte eller sjunde månaden. Men hon blev ändå snabbt en del i familjen. Och jag skulle inte kunna tänka mig en bättre mamma och sambo till Dennis än just Dessi.

Så idag skall hon naturligtvis firas ...... med både tårta och paket. Men innan dess måste jag så klart vakna ordentligt. Och hur gör jag det bäst om inte med en stor balja kaffe och några balkongbesök. ;) 
Jag skall även ner till tvättstugan klockan 7. Och så klart, Beatrice är inte hemma, så jag får ta ALL tvätt själv. hahaha

Men som sagt, nu blir det först lite kaffe med "egentid". Ha en fantastisk Söndag alla, och var rädda om er. :)

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: