carinag.blogg.se

BOKTIPSET V. 50

Denna bok har en del år på nacken ... ja, ungefär som mig då. hahaha
Men det är en bok jag fastnat för, har läst den ett par gånger genom åren. Och kan ju säga att den var lika bra andra gången jag läste den.
Gillar man flärd, lyx, romantik, intriger, ja då gillar man "Scruples". Det är just det den här boken handlar om.

Billy är hänsynslös i sitt sökande efter någon ... eller något, och hon hoppar från man till man, tills hon långt om länge hittar "den rätta". Men är det verkligen den rätta som kommit i hennes väg? Eller är hon bara en i högen för honom?

Denna boken är inte unik när det gäller författaren Judith Krantz. Hon har skrivit många böcker som hamnat på toplistan. De allra flesta är precis som denna, helt suveräna. Så för er som gillar att läsa men inte riktigt vet vad. Läs Scruples eller någon annan av Judith Krantz böcker. Hon är en fantastisk författare.

Med detta lilla boktips tänker jag hoppa i säng. Så jag säger godnatt till alla där ute nu. Ha en fortsatt härlig kväll det lilla som är kvar och en riktigt god natts sömn.
Hörs i morgon igen. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: