carinag.blogg.se

BILDBEVIS FRÅN GÅRDAGEN!!

Tydligen tycker inte min kropp att den behöver mer sömn än 4-4/5 timmar något. Slocknade inte förrän vid 2 och studsade upp halv 7 ... klarvaken. :) 
Men vi firade i alla fall en trevlig födelsedag. Och sen var det inte helt fel att spela monopol. Det var riktigt många år sen jag spelade originalspelet. Lite märkligt kändes det bara att inte ha pengar med i spelet. Man får inte samma känsla när man bara sitter där med ett elektroniskt kort. Men ja, ja, spelen skall väl också in i 2000-talet. hahaha

Idag fortsätter jag med lite städning i min egen lilla takt. Men naturligtvis blir det först morgonkaffe så att jag verkligen mornar mig. Under tiden kan ni kika på lite bilder från gårdagen.

Ha en superdag alla, och var rädda om er.

GODMORGON


























Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: