carinag.blogg.se

ÅRETS ALLRA SISTA DAG!!

Då är vi framme vid årets allra sista dag. Och inte vilken dag som helst, det är ju ... TVÄTTDAG. Och ja, idag skulle jag tvätta. Så nu är jag igång. Det är tur att jag inte har alltför mycket att tvätta eftersom det är nyårsfirande som gäller sen. Har ju hur mycket som helst att göra innan vi får gäster.

Jag säger samma nu som jag sa julafton ... idag blir det uppdatering i mån av tid. Kan ju inte vara så ofin att jag sätter mig vid datorn när gästerna väl har anlänt. hahaha
Men å andra sidan kan vad som helst hända. Det kanske blir ÄNNU FLER INLÄGG. :) :) 

Nu är det i alla fall morgonkaffe som gäller innan det är dax att gå till tvättstugan igen.

Jag hoppas ni får en ordentligt mysig dag och framför allt en kanonkväll med bra firanden.
Ha ett riktigt gott nytt år alla. Och OM ni nu skall skjuta raketer, så se till att vara försiktiga, var rädda om er.

TA VARA PÅ DENNA DAG, ÅRETS ALLRA SISTA DAG

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: