carinag.blogg.se

ÄNTLIGEN KAN JAG DRICKA KAFFE!!

Dunderförkyld är vad jag är. Men nu har åtminstone den där riktiga värken i halsen lagt sig något. Har fortfarande ont, men det river inte så tårarna kommer längre. Bara det är en lättnad. :) :) 
Jag har i alla fall fått sova en del nu på morgonen, sååå skönt. Nu är det alltså det som gäller ... vila, vila, vila.
Egentligen har jag inte tid att vara sjuk. Men om jag nu måste gå igenom något sådant är jag glad att det är nu, flera dagar innan jul. Så förhoppningsvis är jag någorlunda pigg på julafton.

Nu skall jag prova mig på en kopp kaffe. Hade ju så ont i morse att jag inte kunde svälja ordentligt. Men nu när det har lagt sig lite så kanske jag klarar av det...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: