carinag.blogg.se

ALLA KLAPPAR ÄR KLARA!!

Äntligen verkar det som om Sven har dragit förbi. Det var nästan skönt att sitta på balkongen nu på morgonen, och blåsten hördes inte alls. Och det är ju tur med tanke på att vi skall tvätta idag. Fy för att behöva gå till tvättstugan i den stormen.
Just nu är det sååå tyst här hemma, alla sover. Jag gillar att vakna så här tidigt så jag kan sitta i mina egna små tankar och dricka mitt morgonkaffe. Vilket är precis vad jag håller på med just nu. :) 
Och eftersom stormen nu försvunnit blir det troligtvis ett besök hos Affe i eftermiddag när tvätt och städning är avklarat.

Jag blev i alla fall klar med julklappsinslagningen igår. Nu väntar jag bara på att en gran skall pryda vårt vardagsrumsgolv så att alla klapparna kan läggas där under. Det börjar bli ont om plats på min sida av lägenheten. hahaha
Det är stora klappar överallt ... och då har ändå inte Beatrice packat in sina än. Men ja, ja, det är till ett gott ändamål och julen närmar sig fortare än vad man tror. :) 

Nu får ni ha en lugn och skön Lördag och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: