carinag.blogg.se

6:E DECEMBER!!

Jag hade svårt att komma till ro igårkväll. Så helt naturligt sov jag stenhårt i morse när det faktiskt var tid att kliva upp.
Idag är det födelsedag, Affe fyller år. Och det har spökat lite i natt, så jag har även vaknat lite då och då.
Meningen har ju hela tiden varit att vi skulle till kyrkogården idag. Men jag är säker på att Affe förstår om det blir så att vi besöker honom i morgon istället. Jag är inte stormförtjust att behöva ge mig ut i den här blåsten.
Meningen var att jag skulle köra Dessi till jobb. Men nu verkar det inte som om tågen går förrän framåt em, och då blir det mer naturligt att Dennis kör henne, eftersom han själv inte kan åka tåg till Helsingborg.
Så idag blir det troligtvis inomhusaktivitet och besöker i så fall Affe i morgon istället.

Igår när jag var ute på shoppingrundan handlade jag en gravlykta med lång pinne så att lyktan kommer upp lite. Trots den säkert hårda och tråkiga jorden får vi försöka se till att han får det någorlunda fint hos sig.
Jag tycker det känns lite tungt idag. Förra året gick jag ner två våningar för att gratulera och i år blir det helt annat. Det känns jobbigt, inte alls konstigt att jag sovit så dåligt.

Nu blir det lite mer morgonkaffe, så jag kan börja dagen sen.

Ha en bra dag där ute och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: