carinag.blogg.se

USCH FÖR ÅSKA!!

Är det något jag inte gillar så är det åska. Hörde nu hur det började mullra lite oroväckande. Jag vet, egentligen skulle jag även stänga ner datorn. Riktigt så långt brukar jag inte känna att jag måste gå. Men att ge mig ut? Nja, det vete sjutton om jag vågar. :( 
Jag får helt enkelt vänta ut ovädret, för just nu öser det verkligen ner. Har aldrig varit den som ogillat när det regnar, det är ju bara lite vatten. Men åska ...... NEJ, med stora bokstäver. :) :) 

Men inte stör det Beatrice inte. Här städas det på, åska eller inte. Synd bara när hon skall till tvättstugan, med tanke på ösregnet. :( 

 
Ja, som sagt, det är ju svårt att fotografera åska. Men det är då rakt inget solsken. Fast man skall väl inte klaga. Det behövs lite regn för att träd, buskar och jord skall må bra.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: