carinag.blogg.se

UPPESITTARNATT!!

Det blir ett sent kvällsinlägg.
Har haft gäster här ikväll, och det kändes lite ofint att sitta med bloggen då. Jag vet, brukar ju kunna göra det ändå. Jag får väl fjäska lite här och säga att jag ville ha kvalitetstid med nära och kära. Hör och häpna, även mamma kom över på en kopp kaffe med dopp. :) 

Ikväll är planen att jag skall ha uppesittarnatt. Japp, tänker sitta uppe hela långa natten. Tror ni jag klarar det? :) :) Det är så att i morgon bitti klockan 7 åker vi till High Chaparral över dagen. Och ni vet ju det här med mina morgonsträckor hahaha. Måste ha gooood tid på mig med att dricka kaffe. Så jag "vakar" inatt och sover i bilen i morgon.
Får hitta på något så jag inte slocknar. Men det lär väl inte bli så svårt, jag har ju god hjälp av SIMS. Dessutom måste jag nog plocka undan här lite också, så det ser något sånär ut när Dennis och Dessi intar lägenheten i morgon. Det är alltså ingen risk att lägenheten känner sig övergiven, här hemma är det ju alltid liv och rörelser. hahaha

Nu säger jag i alla fall godnatt till alla er som faktiskt tänker sova inatt. Hoppas drömmarna blir fina, så ni vaknar med ett vackert leende i morgon. :) 

Sociala gänget var på besök. hahaha
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: