carinag.blogg.se

TEDDY ÄR I FARTEN!!

Hej hopp.
Har varit hemma ett tag nu, och äntligen har fötterna slutat värka. Gick ju hem från jobb idag, och skall villigt erkänna att mina fötter nog inte är byggda för det. hahaha
Tror det får bli ett fotbad till helgen. :) 

Nu har jag hjälpt Teddy med att hiva ner en massa i källarförrådet. Eller hjälpt och hjälpt, jag höll i alla fall dörrarna till honom. Snällt, va?? :) :)
Teddy har varit ordentligt flitig. Och även om det är mycket kvar att göra i lägenheten, så börjar det faktiskt arta sig. Han har gjort ett riktigt bra arbete.

Och mer då? Inget alls. Sitter bara och kopplar av i väntan på att Dennis och Dessi kommer med lite middagsmat. Japp, idag blir det de två som står för dagens "underhållning" ...... MAT. Ja, i alla fall råvarorna. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frida
skriven :

Ja han är stark. Även fast man märker på honom att allt som hänt tryckt ner honom riktigt mycker, så håller han humöret uppe. Jag är så glad att allt löste sig med lägenheten. Hoppas bara Teddy verkligen kan hitta tillbaka till sig själv igen. Han är värd en riktig applåd för det han lyckas åstadkomma.
Hur är det med hans bror? Är det bra nu efter begravning o allt som han hållt i ?

Svar: Tack Frida för din omtanke.Det är väl kanske inte helt bra med någon av de. Men de kämpar på och håller humöret uppe.
Ja, det var riktigt skönt att lägenheten nu är hans, så kanske han kan bygga upp något bra med lägenheten så han blir ännu starkare sen. Detta var precis vad han behövde. :)
Carina G.