carinag.blogg.se

STALLET NÄSTA!!

Då börjar det närma sig, snart dax att ge oss iväg till stallet för terminens första ridlektion.
Lite spända är vi allt. Och naturligtvis är Beatrice både spänd och orolig. Men jag är övertygad om att det kommer att gå bra. Dessutom möter Beatrice faster upp oss, vilket gör det hela mycket enklare för henne. :) 

Årets Malmöfestival satte ju igång i Fredags. Och eventuellt blir det en tur dit i eftermiddag. Men vi håller det öppet än så länge, får se först hur den här förmiddagen utvecklar sig. Men jag tänker mig att vi skulle försöka hitta på något denna allra sista dagen på sommarlovet. Och då passar det väl kanske bra med en busstur till stan. Eller hur?

Som sagt, Beatrice är redo, jag är redo. Nu ger vi oss iväg.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: