carinag.blogg.se

SÖNDAGMORGON!!

Kom inte i säng förrän vid 02-tiden inatt, och i morse ringde klockan 06.30. Ja, jag hörde alltså inte den. Den hade kunnat ringa ett par timmar till, jag sussade jättegott. :) :) Jag vaknade av att Dennis stod vid sängen och hojtade. Väckarklockorna har ju många olika skepnader, och i morse var det en levande klocka som stod och gastade. Men jag vaknade i alla fall. :) Var tvungen att ställa mig i duschen för att få upp ögonen.

Nu sitter jag återigen på balkongen med mitt morgonkaffe. Och ögonen, ja visst är de öppna, men inte mer. Förstår inte hur jag skall kunna hålla mig vaken hela den här dagen.
Hmmm, får se om det inte blir en siesta lite senare. :)

Skall sitta en stund i lugn och ro innan det är dax att få upp Beatrice ur sängen. Det är ju ridning idag. Så hon måste också upp och hinna göra vid sig.

Hoppas ni får en lugn och avslappnad Söndag. Och glöm inte ...... var rädda om er där ute.

GODMORGON.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: