carinag.blogg.se

SÅÅ TRÖTT IKVÄLL!!

Nu tror jag minsann att jag loggar ut för kvällen. Det snarkas till höger och vänster här, inte konstigt man blir trött ju. Och ännu tröttare blir jag av datorn, så den får lägga sig att sova nu. hahaha

Beatrice stod för middagen idag. Jag vet, vi har ju ätit Taccos redan för inte så länge sen. Men det är såååå gott, och går dessutom snabbt att göra. Vi ville ju gärna att Dessi skulle få i sig mat innan hon gick på fest. Japp, hon är på fest ikväll, medan Dennis och Alexander skulle hålla farmor och faster sällskap. Som om det skulle hjälpa med all denna snarkning. Men Dennis träffade på en kompis och övergav oss andra. Ja, ja, vi överlever säkert det också.

Nu tänkte vi ta en liten kvällsrunda med Molly så hon också får göra sin "toalett". :) :) Beatrice hade somnat på soffan sin. Men nu när telefonen ringde vaknade hon lagom. Vilken tur. Trodde jag skulle behöva ratta både vagn och koppel. :) 

Nu säger vi i alla fall godnatt till alla. Hoppas ni får en god natts sömn och ett härligt uppvaknande på veckans sista dag.



Kvällens partypingla. 

Farmors stora och duktiga kille håller ballongen själv. Faster är mäkta stolt. :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: