carinag.blogg.se

SA ALDRIG GODNATT ... !!

... så jag säger godmorgon istället. :) 

Vi hade besök här igårkväll. Dennis och Dessi var ju tvungna att hämta Molly, som kommit och hälsat på lite tidigare. hahaha
Det var en härlig stund, med mat, kaffe och en massa struntprat. Tiden gick fort och när jag och Beatrice blev ensamna igen var jag för en gång skull riktigt trött, så jag bara kastade mig i sängen och somnade på stört. Och DET har inte hänt på väldigt länge.
Men glad är jag för jag vaknade och var jättepigg, och trots den tidiga timmen är jag redan påklädd och sitter med mitt morgonkaffe.

Idag blir det sista dagen för jobbsök den här veckan. Jag brukar visserligen inte söka på Fredagar, ibland har det ändå hänt att jag suttit med det om jag haft en seg vecka.
I morgon åker vi dock till High Chaparall över dagen så då blir det inget alls. Men jag känner mig ganska taggad idag. Så det kommer att bli bra det här. :) :) 

Nu fortsätter jag med mitt morgonmys. Ha en bra och solig dag alla, och var rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: