carinag.blogg.se

RIKTIGT TRÖTT MORGON!!

Idag känner jag mig som jag brukade göra tidigare, jag är så trött att jag inte ens ser näven framför mig. Men trots det så måste jag upp, idag är det ju stallet.
Än så länge är bara Dennis vaken. Men så fort jag druckit mitt morgonkaffe skall Beatrice väckas, så hon hinner göra vid sig.

Nu skall jag först sitta och morna mig, tror det får bli massor med kallt vatten i ansiktet. :) 
Det är egentligen helt fantastiskt att jag varje morgon, trots att jag vissa mornar är urtrött, kommer ihåg att sätta mig vid datorn. hahaha
Nej, nu måste jag försöka vakna till liv lite fortare, tiden rusar iväg.

Ha en härlig Söndagförmiddag alla, hoppas den blir lugn och skön. Hörs när jag är lite piggare. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: