carinag.blogg.se

PÅ SÖNDAG HÄNDER DET!!

På Söndag sätter ridningen igång för denna termin.
Det kommer att bli väldigt annorlunda. Tidigare har Affe varje Söndag funnits vid Beatrice sida. Och även om jag också varit där, så är det ändå Affe som hjälpt till både i stallet och i ridhuset.
Så jag kan tänka mig att det kommer att bli ganska spänt de första gångerna. Den här första Söndagen, och även en del andra Söndagar, kommer Beatrice faster att finnas där. Det är jag väldigt tacksam för eftersom jag helst inte går alltför nära hästarna. :) :) 

Men annars ser Beatrice fram emot att börja igen. Det är alltid kul när hobbyerna sätter igång efter uppehåll, och lite av rastlösheten försvinner. Äntligen något att se fram emot och hitta på. :)
Men jag kan ju lugnt säga att höstterminen är väl kanske inte min favorittermin. Kallt i stallet, och ännu kallare i ridhuset, brrr.
Fast ja, man får ta det onda med det goda, eller hur?!! 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: