carinag.blogg.se

ÖLANDS DJURPARK I BILDER, DEL 1!!

Besvikelsen över att jag raderade High Chaparrals bilder har faktiskt lagt sig lite nu. Vi fick minst lika bra bilder från Ölands djurpark, så ni få njuta av de istället.
Och nej, dessa bilder raderades inte. Jag lyckades, jippi. :) :) 
Det blev jättemånga bilder. Kunde ju inte lägga upp hur mycket som helst, så ni får ett axplock här.

Det kommer lite fler bilder sen. Men av någon anledning skall ju det mesta strula idag. :( Tror inte jag är riktigt vaken än, för jag lyckas inte lägga in övriga bilder. Men det kommer. Den som väntar på något gott ......
 


Vet inte varför, men Dennis var inte speciellt omtyckt av den här geten. hahaha
När Dennis vände sig om tog geten sats och försökt stånga honom. Det blev dagens riktigt roliga händelse. :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: