carinag.blogg.se

NU ÄR JAG TRÖTT!!

Trodde inte jag skulle kunna bli trött ikväll med tanke på att jag sovit bort halva Söndagen. :) Men jag hade visst fel, sitter här och gäspar för fulla muggar.
Det tog minsann på krafterna att vara utanför Malmös gränser. hahaha

När vi var på väg hem var det riktigt kallt, det var så jag önskade att jag hade jacka på mig istället för kofta. Ja, nu känns det nästan som höst. Trodde vi skulle kunna få ha sommaren någon vecka till i alla fall. :( 

I morgon blir en lååång dag. Har flera uppbokade möten och event, så klockan kommer att ringa halv 7. Men sen om kroppen vill stiga upp vid den tiden, det kan man aldrig veta. Nej, den lever ett eget liv, så vi får se om jag klarar det. ;) 
Men jag tänker åtminstone gå och lägga mig alldeles strax. Så nu säger jag godnatt och sov så gott alla.
Dröm sött.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: