carinag.blogg.se

MIN DAG ÄR INTE SLUT ÄN!!

Då har man fått mat i sig idag också. Inte illa, eller hur?
Och som alltid, när jag har besök, har tiden nu på kvällen bara rusat iväg. Men jag har faktiskt hunnit med en del egna saker trots att Dennis och Dessi varit här.
Det bästa är väl kanske att Dennis fixade maten. Eftersom min dag idag var extra lång, så kändes det riktigt härligt att bli serverad. :) :) 

Nu skulle man kunna tro att dagen är slut. Men icke då, jag har fortfarande ett litet ärende kvar att göra. Måste iväg till pappa en kort sväng. Men SEN håller jag kväll, med gott kaffe och lite struntprat med Dennis och Dessi. :) :) 

Jag säger godnatt till alla där ute nu, och hoppas att ni får en fortsatt skön kväll.
Hörs i morgon igen folket.



Så här trött blir man efter maten. Vet inte vem av de som är tröttast. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: