carinag.blogg.se

LITE BILDER FRÅN DAGEN!!

Utslagen är nog rätta ordet för hur jag känner mig just nu. Snacka om trötthet efter den här dagen, och på tåget från Bromölla till Malmö så sov jag nästan hela tiden. Vaknade till mellan varven och slumrade sen igen.
Det var vid ett av mina vakna ögonblick som jag faktiskt bevittnade en hund som plötsligt bara svimmade, tror han var åkrädd. Matte och en till fick kasta vatten på honom för att han skulle vakna till liv. Efter det fick han bli liggande på sätet, han såg inte alls ut till att må bra den stackaren.

Vi har haft strålande väder hela tiden vi varit hos Pia och hennes familj. Och det första vi möts av när vi anländer till Malmö är regn, regn, regn. :( Det var ju förstås mindre roligt. Men ändå, borta bra men hemma bäst. Dock hade jag inte haft något emot att semestra åt det hållet. Det var riktigt härligt. Beatrice gillade det faktum att de hade egen brygga, och att man kunde smita ner och ta sig ett dopp när helst man ville. :)

Nu tänker jag i alla fall säga godnatt till alla där ute. Hoppas er dag också varit bra och att ni går och lägger er med ett smile på läpparna. Man mår ju så mycket bättre då. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Härligt va det och nu är minsann jag med trött;) får nog gå och sova nu!

Svar: Natti natti, och sov så gott. :)
Carina G.